Blog 20: Home sweet home! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Myrthe Dull - WaarBenJij.nu Blog 20: Home sweet home! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Myrthe Dull - WaarBenJij.nu

Blog 20: Home sweet home!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

19 Mei 2017 | Nederland, Nijmegen

Lieve lezers,

Vandaag ben ik precies een maand terug in Nederland. Na een ontvangstcomité van familie en ballonnen van m'n zusje en vriendinnen, was het tijd om weer te wennen aan ons koude kikkerlandje, wat niet meeviel met 8 graden overdag, nachtvorst, en allemaal gehaaste mensen. Toch moest ik vrij snel in dat tempo mee om mijn eindverslag af te maken en voor te bereiden voor mijn laatste mondeling. Gelukkig heb ik die gehaald en daarmee de laatste studiepunten van mijn master verdiend. Na mijn mondeling 's ochtends zat ik dezelfde middag alweer in het vliegtuig, deze keer naar Londen om naar het concert van Ed Sheeran te gaan :)
Daarnaast was het tijd om te solliciteren, aangezien ik op 30 mei mijn diploma-uitreiking heb en de eed zal afleggen. Vol trots en blijdschap kan ik vertellen dat ik vanaf 19 juni als ANIOS (arts niet in opleiding tot specialist) kindergeneeskunde in Den Bosch ga werken! :)

Ten slotte wil ik nog graag alle mensen bedanken die mijn blogs de afgelopen maanden hebben gevolgd. Soms werd ik verrast door wie er reageerden, en het was iedere keer weer leuk om alle reacties te lezen via appjes, mails en andere berichtjes. In het bijzonder wil ik de volgende mensen bedanken voor de leuke reacties onder mijn blogs: Annelies, Marjan, Yvonne, Jopie, Nico, Esmee, Felice, Sabine & Bien (doktersassistenten van mijn coschap huisartsgeneeskunde), Andra (Indonesische SEH-arts), Hilde, Claudia, en natuurlijk mijn ouders!

Liefs, Myrthe

• 19 Mei 2017 - 22:39

Annelies:

Fantastisch allemaal en heel veel succes in Den Bosch! Wie weet een springplank voor de vervolgopleiding? Dat hoop ik van harte voor je!

• 20 Mei 2017 - 02:38

Claudia:

Myrthe

Van december 2016 t/m begin maart 2017 ga ik coschap lopen in Indonesië. Dit tropencoschap is de laatste fase van mijn opleiding, daarna ben ik klaar. Na mijn coschap ga ik reizen door Indonesië, Vietnam en Cambodja en ik zal eind april 2017 weer terugkeren in ons koude kikkerlandje na mijn overwintering in de tropen :)

Actief sinds 24 Nov. 2016